Korzyści ze stosowania taśm z indywidualnym nadrukiem
Poza gotowaniem zajmuję się też robieniem kolczyków. Znalazłam ciekawą możliwość taniego, a zarazem efektywnego sposobu reklamy. Mowa o taśmach z nadrukiem, które stanowią świetne narzędzie marketingowe. Dlaczego?
- Jak już wspomniałam- koszt nie jest wielki- dla dobrze prosperującej firmy nie stanowi dużego wydatku, a w porównaniu z innymi środkami reklamy- tyle co nic. Dokładne kwoty zależą od tego ile kolorów wybierzemy, standardowa do wyboru mamy od 1 do 3. Ceny zobaczyć można na: http://www.neopak.pl/tasmy-z-nadrukiem?zenid=3b182a41776c26f8b9705cd0f21c27c3
- Prestiż- firmy oznaczające swoje przesyłki w ten sposób postrzegane są jako profesjonalne. Inwestowanie w materiały wysyłkowe nie jest jeszcze popularne i z reguły interesują się rynkowi giganci. Warto skorzystać z takiego przekonania i inwestując w swój wizerunek zwiększyć sprzedaż.
- Widoczność reklamy- przesyłka zanim dotrze do odbiory przechodzi przez wiele rąk, a przedewszystkim przed wieloma oczami. Sporo z nich zapamięta naszą firmę, zwłaszcza jeśli logo jest ciekawie zaprojektowanie. Dodatkowo zauważą je przechodnie, rodzina czy pracownicy odbierające zamówienie. Słowem, cała masa osób. Jest to niesamowity potencjał, którego nie należy ignorować.
- Bezpieczeństwo przesyłki- korzystając z własnych materiałów wysyłkowych mamy pewność co do ich jakości i trwałości. Taśmy zabezpieczają wysyłany produkt przed zniszczeniem, ale również ingerencją osób trzecich. Każda próba "zajrzenia" na środku będzie od razu widoczna na przesyłce. Dzięki temu nasz odbiorca będzie pewniejszy swojej przesyłki, a i my możemy ocenić jakość usług świadczonych przez dostawcę.
- Oszczędności- jest to na tyle skuteczna forma reklamy, że pozwala zrezygnować z innych, droższych. Dzięki temu mamy i skuteczną promocje i oszczędności. Ta zależność istotna jest zwłaszcza wtedy, kiedy dopiero rozkręcamy nasz biznes i nie dysponujemy dużymi środkami na marketing. Wart jest również uwagi z punktu widzenia przedsiębiorcy, który dużo wysyła (np. sprzedaż wysyłkowa, sklepy internetowe czy nawet allegro). W tym wypadku tej sposób reklamy będzie bardzo skuteczny, gdyż dociera do dużej ilości klientów.
- Mobilna wizytówka- tak najkrócej nazwać można karton oklejony taśmą z nadrukiem. W tym momencie przestaje być jedną z wielu, anonimowych przesyłek, a zaczyna być mobilną informacją o naszej firmie. Dobrze zaprojektowana rzuca się w oczy i składnia do szukania informacji na nasz temat. To jet kolejny, niesamowity atut. Jeśli klient dowie się o nas na własną rękę, na pewno lepiej i na dłużej nas zapamięta.
- materiał- taśma może być błyszcząca, matowa, to jaką wybierzemy zależy od tego jakie wrażenie na odbiorach czy naszych klientach chcemy wywrzeć. Np. błyszcząca na pewno bardziej przypadnie do gustu panią, z kolei matowa wygląda profesjonalnie. Możliwa jest też wersja pośrednia.
- szerokość- warto przy zamawianiu zwrócić uwagę jak szeroka jest taśma i chociaż w przybliżeniu porównać tą wartość do przedmiotów które mamy pod ręką. Jeśli będzie za wąska niczego nie zabezpieczy, a logo będzie nieczytelne. Zbyt szeroka z kolei wygląda nieestetycznie.
- logo- koniecznie należy wybrać logo dobrze się prezentujące i przede wszystkim, często przez nas wykorzystywane. Jeśli używamy wielu, warto wybrać to z mniejszą ilością detal, bardziej schematyczne czyli wyraźne nawet z większej odległości. Dzięki tej prostej decyzji, dostarczając przesyłkę uczynimy naszą markę widoczną dla większej ilości osób. Następnie przy zamawianiu kolejnych taśm warto wybierać to samo logo. Sprawi to, że nasz wizerunek w oczach odbiorcy będzie spójny i konsekwentnie budowany.
Od dłuższego czasu interesuję się marketingiem i
muszę przyznać, że to jeden z ciekawszych, a za razem bardzo
praktycznych sposób promocji swojej marki. To inspirująca
kombinacja minimalnych kosztów z dużą ilością zalet i sporą
dozą praktycyzmu.
0 komentarze:
Prześlij komentarz
Serdecznie dziękuję za komentarz :) Zapraszam ponownie!